Offerte aanvragen (vanaf 2024 niet meer mogelijk)
Wij hebben geen ruimte in onze planning voor nieuwe klanten en nemen daarom in principe geen nieuwe aanvragen voor een offerte in behandeling.
Onze werkwijze was altijd de volgende. Voorafgaand aan de offerte voeren wij een persoonlijk gesprek met u. Dit kan bij u op het bedrijf of bij ons op kantoor. Tijdens dat eerste (uiteraard gratis) gesprek kunnen beide partijen kennismaken en kunnen we uw situatie bespreken. Tevens zullen beide partijen kunnen aanvoelen of er een zekere “klik” is, er moet wederzijds vertrouwen zijn alvorens u in zee gaat met een adviseur en alvorens wij een offerte uitbrengen.
Tijdens dat gesprek nemen wij uw persoonlijke en zakelijke situatie door aan de hand van een vragenlijst. Dit betreft o.a. uw onderneming, belastingen en administratie en uiteraard uw wensen t.a.v. onze dienstverlening. Op basis van de antwoorden kunnen wij meestal al in het eerste gesprek een passend en op uw specifieke situatie toegesneden voorstel op tafel leggen. Als beide partijen het eens worden over de te verrichten werkzaamheden en de daarbij behoren bedragen dan zullen wij het geheel vastleggen in een schriftelijke opdrachtbevestiging.
Sommige ondernemers vinden het prettig om onze kosten in vaste termijnen te voldoen. U kunt ons altijd vragen naar maand- of kwartaalbetaling, in dat geval ontvangt u een periodieke declaratie die gebaseerd is op de verwachte jaarkosten zoals opgenomen in de opdrachtbevestiging. Dit kan inclusief het reguliere advieswerk zodat u geen verrassingen achteraf krijgt. Alleen als u in dat jaar met heel specifieke opdrachten komt die niet zijn begrepen in de reguliere opdrachtbevestiging kunt u daarvoor een afzonderlijke declaratie verwachten.
Wij verrichten al onze werkzaamheden op basis van onze algemene leveringsvoorwaarden die u onderaan deze pagina aantreft in pdf-formaat.
—
Blijborg – privacy